(dále jen „VOP“)
Provozovatel: | Plantisi Česká republika s.r.o. |
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 53103 | |
sídlem: | Nerudova 198/36, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové |
IČO: | 21730768 |
Plátce DPH: | není plátcem DPH |
Email: | info@namnozto.cz |
Webové stránky: | https://www.namnozto.cz |
Zastoupená: | Gabrielou Drašnarovou, jednatelkou |
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
1.2. Obchodní stránky nabízející služby provozovatele jsou provozovány na webové stránce provozovatele dostupné na internetové adrese https://www.namnozto.cz (dále jen „webové stránky“). Provozovatelem a vlastníkem webových stránek je provozovatel.
1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran související se smlouvou uzavíranou mezi provozovatelem a jinou právnickou či fyzickou osobou, která uzavírá s provozovatelem smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen „spotřebitel“), nebo v rámci své podnikatelské činnosti (oba typy zákazníků dále společně jako „zákazník“). Osoba, která v rámci registrace k odběru služeb provozovatele nebo kdykoliv později v rámci komunikace s provozovatelem uvede jí přidělené IČO či vůči provozovateli učiní prohlášení, že smlouvu uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání, dobrovolně prohlašuje že je podnikatel a že jedná v rámci své podnikatelské činnosti, a tedy není pro účely uzavření smlouvy spotřebitelem a nevztahují se na ni ta ustanovení smlouvy o poskytování služeb a těchto VOP včetně jejich součástí, jež se uplatní výhradně vůči spotřebitelům.
1.4. Předmětem smlouvy je závazek provozovatele po dobu jednoho roku umožnit zákazníkovi užívat služeb webových stránek, poskytnout mu členství na portálu a přístup k uzavřenému obsahu a umožnit mu čerpat výhody s tím spojené (dále též „služba"), a to zejména ve formě nepřetržitého přístupu k obsahu webových stránek, za což se zákazník zavazuje uhradit provozovateli sjednanou cenu za podmínek dle smlouvy a těchto VOP.
1.5. Webové stránky jsou určeny zejména osobám se zájmem o pěstování rostlin. Webové stránky umožňují pěstitelům sdružovat se do komunity a poskytují jim obsah vztahující se k pěstitelství, jako jsou návody či jiné obdobné informace pro rozvíjení dané činnosti pěstitelů.
1.6. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny výhradně v českém jazyce, přičemž výhradně v českém jazyce lze smlouvu uzavřít.
1.7. Uzavřením smlouvy zákazník vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Zároveň zákazník potvrzuje, že se řádně seznámil s obsahem obchodních podmínek. Zákazník pak prohlašuje, že byl na existenci obchodních podmínek náležitě upozorněn a měl možnost se s jejich obsahem řádně a dostatečně seznámit.
1.8. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí zákazník sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Informace o službách a cenách
2.1. Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejích hlavních vlastností, jsou uvedeny v nabídce na webových stránkách. Informace o službách a ceně uváděné provozovatelem jsou závazné s výjimkou zjevné chyby.
2.2. Ceny jsou uvedeny včetně daní a veškerých poplatků. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány na webových stránkách.
2.3. Služba je poskytována jako předplatné s tím, že služby jsou vždy poskytovány na dobu jednoho roku ode dne uzavření smlouvy.
2.4. Před koncem sjednaného období poskytování služeb bude zákazník vyrozuměn o blížícím se konci sjednané doby poskytování služeb spolu s cenou služeb pro další období, a to na emailovou adresu uvedenou v rámci registrace zákazníka. Pro prodloužení poskytování služeb pro další období není zákazník povinen činit žádné aktivní kroky. Neoznámí-li zákazník provozovateli, že nemá zájem o poskytování služeb v dalším období, dojde k automatickému prodloužení poskytování služeb provozovatelem na další období, a to znovu na dobu jednoho roku.
2.5. V případě, že zákazník výslovně neukončí smlouvu o poskytování služeb a nevyloučí prodloužení jejich poskytování o další období, je zákazník povinen k úhradě ceny služeb na další období, a to před koncem stávajícího období pro poskytování služeb. Cena služeb pro další období přitom bude odpovídat ceně uvedené v informativním emailu zaslaném před skončením současného období. Neoznámí-li zákazník provozovateli, že o poskytování služeb za takto oznámenou cenu nemá zájem, považuje se takto oznámená nová cena služeb za přijatou zákazníkem. Provedení úhrady ceny služeb pro další období se považuje za projev souhlasu s prodloužením sjednaného období a novou cenou poskytování služeb v souladu s těmito podmínkami.
2.6. Prodloužení poskytování služeb bude ze strany provozovatele činěno i opakovaně, avšak vždy pouze na dobu jednoho roku. Přeměnu služeb na služby na dobu neurčitou provozovatel výslovně vylučuje.
2.7. V případě, že zákazník nemá zájem o poskytování služeb v dalším období za podmínek uvedených provozovatelem, je povinen o této skutečnosti vyrozumět provozovatele prostřednictvím kontaktních údajů uvedených shora, a to před skončením současného období poskytování služeb.
2.8. V případě, kdy zákazník výslovně nesdělí provozovateli, že nemá zájem o poskytování služeb v dalším období, a současně neprovede platbu ceny služeb pro další období nebo platbu dle uložené platební metody nebude možno provést, dojde skončením již uhrazeného období k pozastavení poskytování služeb zákazníkovi. Zákazníkovi v takovém případě bude omezen přístup k obsahu webových stránek a možnost užívání dalších služeb poskytovaných provozovatelem. K obnovení poskytování služeb dojde následně k okamžiku, kdy provozovatel obdrží od zákazníka platbu ceny služeb pro další období.
2.8.1. Neprovede-li zákazník úhradu ceny služeb ve lhůtě dvou měsíců ode dne pozastavení poskytování služeb provozovatelem, dojde k automatickému zániku členství a registrace zákazníka.
2.9. Provozovatel je oprávněn rovněž nabízet další služby, a to včetně služeb nezakládajících členství na webové stránce a právo na přístup k jejímu obsahu tak, jak je definován v těchto obchodních podmínkách.
2.10. Jednotlivé další služby nabízené provozovatelem mohou být samostatně upraveny v rámci produktových podmínek, které se užijí jako speciální úprava pro v nich definovaný produkt.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Návrhem k uzavření smlouvy ze strany provozovatele je umístění nabídky služeb na webové stránky. Smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem je uzavřena v okamžiku doručení potvrzení přijetí objednávky zákazníka, které zašle provozovatel na emailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce. Společně s tímto potvrzením jsou zákazníkovi zasílány také tyto obchodní podmínky. Uzavřená smlouva je závazná a lze ji měnit pouze na základě vzájemné dohody obou smluvních stran nebo za splnění zákonem stanovených podmínek.
3.2. Provozovatel je před poskytnutím služby oprávněn odstoupit od smlouvy bez dalšího v případě.
3.2.1. pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob nebo vyšší moci poskytnout zákazníkovi službu ve termínu uvedeném v objednávce, nebo
3.2.2. byla zjevnou chybou nesprávně stanovena cena služby na webových stránkách, nebo
3.2.3. pokud je provozovateli známo že zákazník již v minulosti porušil smlouvu uzavřenou s provozovatelem, nebo
3.2.4. z jiného důvodu nezávislého na vůli provozovatel, který bude zákazníkovi sdělen.
3.3. Smlouva není uzavřena také v případě, kdy má provozovatel důvodné pochybnosti o identitě nebo pravosti údajů uvedených zákazníkem, a v případě, kdy na straně provozovatele došlo ke zjevné chybě v informacích o službách nebo jejich ceně. V případě chyby na straně provozovatele bude zákazník o této skutečnosti provozovatelem vyrozuměn na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Zároveň bude zákazníkovi zaslána nová nabídka na uzavření smlouvy se správnou cenou. Pokud zákazník provozovateli tuto nabídku potvrdí, jedná se o uzavření nové smlouvy.
3.4. V případě odstoupení od smlouvy provozovatelem nebo neuzavření smlouvy o poskytování služeb bude zákazníkovi vrácena již uhrazená cena nebo její část.
3.5. Zákazník provádí objednávku služeb výhradně vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách. Provozovatel nepřijímá objednávky adresované mu prostřednictvím e-mailové zprávy, nedohodnou-li se strany v konkrétním případě odlišně.
3.6. Při zadávání objednávky si zákazník vybere požadovanou službu a způsob platby.
3.7. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
3.8. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou provozovatelem považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení zákazníka o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačního řádu a že byl seznámen se zásadami ochrany osobních údajů.
3.9. Není-li stanoveno jinak, všechny objednávky přijaté provozovatelem jsou závazné. Zákazník může zrušit objednávku, dokud není zákazníkovi doručeno oznámení o přijetí objednávky provozovatelem. Zákazník může zrušit objednávku prostřednictvím emailu provozovatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách.
3.10. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.11. V případě odstoupení od smlouvy provozovatelem nebo neuzavření smlouvy o poskytování služeb bude zákazníkovi vrácena již uhrazená cena služeb nebo její část.
4. Platební podmínky a poskytnutí služby
4.1. Provozovatel poskytne zákazníkovi službu v celém nabízením rozsahu, přičemž služba spočívá v přístupu do členské sekce webových stránek a po dobu trvání členství možnost neomezeného a trvalého přístupu k obsahu webových stránek přístupného výhradně členům v členské sekci.
4.2. Zákazník je povinen za poskytnutí služby zaplatit sjednanou cenu, a to vždy předem před poskytnutím služby.
4.3. Cenu vybrané služby může zákazník uhradit následujícími způsoby, a to vždy dle konkrétního způsobu uvedeného při objednávání služeb:
4.3.1. bezhotovostně převodem na bankovní účet provozovatele uvedený v platebních pokynech předaných po uzavření smlouvy;
4.3.2. online platební kartou prostřednictvím platební brány;
4.3.3. on-line bezhotovostně prostřednictvím aplikací třetích stran umožňujících provedení bezhotovostní platby (např. PayPal) tak, je-li tato možnost uvedena na webových stránkách, přičemž veškeré transakce se řídí podmínkami stanovenými těmito aplikacemi a provozovatel žádným způsobem neručí za případnou škodu nebo jinou újmu způsobenou užíváním těchto aplikací.
4.4. V případě bezhotovostní platby je cena splatná do 10 dnů od uzavření smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet provozovatele. Úhrada ceny před poskytnutím služby není zálohou.
4.6. Uhrazená cena služby je po dobu trvání členství zákazníka nevratná.
4.7. Platby za prodloužení členství o další období dle čl. 2 těchto VOP jsou strhávány automaticky prostřednictvím platební metody uvedené zákazníkem při registraci, přičemž tato metoda automatické strhávání plateb umožňovat. Zákazník je povinen uvést alespoň jednu platební metodu, která toto umožňuje. K automatickému strhávání plateb za členství dochází po dobu trvání členství do okamžiku, kdy se zákazník rozhodne své členství zrušit nebo neobnovovat, přičemž o tomto je povinen dle čl. 2 VOP informovat provozovatele.
4.8. Veškeré poplatky související s provedením úhrady ceny hradí zákazník.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Ujednání tohoto článku se vztahují výhradně na zákazníka, který je spotřebitelem.
5.2. Zákazník, který je spotřebitelem, provedením registrace a úhrady služeb výslovně souhlasí s poskytnutím služeb předtím, než dojde k uplynutí lhůty pro odstoupení od smlouvy a tímto bere na vědomí, že započetím poskytování služeb mu zaniká právo od smlouvy odstoupit.
5.3. Zákazník, který je zároveň spotřebitelem, bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) OZ jsou služby poskytované provozovatelem digitálním obsahem, který není dodán na hmotném nosiči, přičemž k započetí plnění ze strany provozovatele dochází v okamžiku vytvoření registrace zákazníka a provedení úhrady. Z tohoto důvodu v souladu s citovaným ustanovením OZ nemůže spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem mezi ním a provozovatelem odstoupit.
5.4. Smlouvu není možné později jednostranně vypovědět nebo od ní odstoupit a zákazníkovi nevzniká právo na vrácení ani poměrné části uhrazené ceny služeb.
6. Podmínky užívání členské sekce webových stránek a reklamace služeb
6.1. Zákazník je současně s provedenou objednávkou povinen provést registraci na webových stránkách provozovatele. Na základě registrace vytvoří provozovatel zákazníkovi uživatelský účet, který bude stvrzovat jeho členství a umožní mu přístup k exkluzivnímu obsahu dostupnému výhradně pro registrované členy, jakož i možnost přistupovat k obsahu a další výhodám s členstvím spojeným.
6.2. K užívání uživatelského účtu je oprávněn pouze zákazník, který provedl úhradu ceny služeb.
6.3. Zákazník je povinen užívat uživatelský účet výhradně osobně a není oprávněn umožnit užívání svého uživatelského účtu třetím osobám. V případě porušení této povinnosti je provozovatel oprávněn znemožnit zákazníkovi další užívání uživatelského účtu a zákazníkovi nevzniká právo na vrácení uhrazené ceny služeb.
6.4. Provozovatel po uzavření smlouvy a uhrazení ceny služeb vytvoří zákazníkovi na základě provedené registrace uživatelský účet a zpřístupní exkluzivní obsah webových stránek i přístup k veškerým souvisejícím službám.
6.5. Veškerý obsah je zákazníkovi zpřístupněn bez zbytečného odkladu od obdržení úhrady za poskytované služby, nejpozději do 24 hodin ode dne jejího provedení.
6.6. Veškerý obsah webových stránek nacházející se v sekci přístupné výhradně prostřednictvím uživatelského účtu je zákazníkovi přístupný neomezené, opakovaně a trvale po dobu trvání členství, tedy po dobu jednoho roku ode dne uzavření smlouvy nebo ode jejího prodloužení.
6.7. Obsah nacházející se na webových stránkách bude zákazníkovi k dispozici ve formě článků, videí, návodů, tipů, webinářů apod. Uvedený výčet je pouze informativní.
6.8. Veškerý dostupný obsah bude zaměřen na oblast pěstování rostlin, pěstitelství, péče o rostliny, nakládání s nimi apod.
6.9. Součástí poskytovaných služeb je rovněž neomezený přístup na inzertní portál plantisi.cz, kde bude zákazníkovi umožněno nabízet k prodeji vypěstované rostliny a další obdobné zboží třetím osobám. Možnost inzerce na portálu bude umožněna exkluzivně zákazníkům, kteří budou na základě smlouvy o poskytování služeb registrovanými členy na webových stránkách.
6.10. Provozovatel neručí za rozsah, množství nebo kvalitu obsahu webových stránek přístupných pouze registrovaným členům.
6.11. Zákazník je oprávněn reklamovat poskytované služby prostřednictvím shora uvedených kontaktních údajů provozovatele nebo prostřednictvím webových stránek. Předmětem reklamace může být výhradně vada poskytovaných služeb jako takových, tedy přístup k obsahu obsaženému na webových stránkách, nikoli obsah webových stránek či jednotlivých příspěvků.
6.12. Reklamace týkající se poskytování služeb budou provozovatelem vyřizovány přednostně formou obnovení přístupu zákazníka do uživatelské části webových stránek či k jiným službám přístupným prostřednictvím uživatelského účtu.
6.13. V případě, že je poskytnutá služba vadná, má zákazník právo na bezplatné odstranění vady. Nelze-li vadu služby odstranit, má zákazník právo na přiměřenou slevu z ceny poskytnuté služby.
6.14. Uplatní-li zákazník své právo z vadného plnění, vystaví mu provozovatel písemné potvrzení o tom, kdy bylo právo uplatněno, jaká vada je předmětem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje. Provozovatel zákazníkovi rovněž vystaví potvrzení o datu, době trvání a způsobu konečného vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6.15. Provozovatel uplatněnou reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Nevyřídí-li provozovatel reklamaci včas, je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy.
7. Doručování
7.1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
7.2. Zákazník doručuje provozovateli korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Provozovatel doručuje zákazníkovi korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
8. Mimosoudní řešení sporů
8.1. Vzájemné spory mezi provozovatelem a zákazníkem řeší obecné soudy České republiky.
8.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi provozovatelem a zákazníkem ze smlouvy o poskytování služeb.
8.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.4. Provozovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Ochrana osobních údajů zákazníka je poskytována v souladu s nařízením Evropského a parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“) a dalšími příslušnými právními předpisy. Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s platnou právní úpravou a těmito obchodními podmínkami.
9.2. Zákazník je povinen veškeré své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Toto platí zejména při objednávce a provedení objednávky služeb na webových stránkách provozovatele. O jakékoliv změně osobních údajů je zákazník povinen neprodleně informovat provozovatele. Uzavřením smlouvy zákazník potvrzuje, že veškeré jím uvedené osobní údaje jsou správné, pravdivé a přesné.
9.3. Osobní údaje předané zákazníkem jsou zpracovávány provozovatelem, případně může provozovatel zpracováním osobních údajů pověřit třetí osobu – zpracovatele. Zákazníkem předané osobní údaje nejsou provozovatelem bez předchozího výslovného souhlasu zákazníka předávány třetím osobám. Toto neplatí v případě, že pro provozovatele zpracovává osobní údaje zpracovatel.
9.4. Zaškrtnutím odpovídajícího políčka v objednávkovém formuláři na webových stránkách provozovatele uděluje zákazník výslovný souhlas se zasíláním obchodních sdělení a informací souvisejících se zbožím, službami či závodem provozovatele, a to ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Souhlas je zákazníkem udělován zcela dobrovolně a jeho udělením není podmíněno učinění objednávky, respektive uzavření smlouvy o poskytování služeb s provozovatelem. Dříve udělený souhlas může zákazník kdykoliv odvolat, a to písemně na adresu sídla provozovatele či na emailovou adresu uvedenou v záhlaví. Souhlas je udělován na dobu deseti let, nebo do jeho odvolání.
9.5. Internetové stránky provozovatele využívají tzv. cookies, přičemž zákazník souhlasí s jejich ukládáním na jeho počítač. V případě, že to nebrání objednávce služeb na internetových stránkách provozovatele nebo plnění smlouvy ze strany provozovatele, může zákazník souhlas udělený dle tohoto odstavce kdykoliv odvolat.
9.6. Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny zde.
10. Technické kroky vedoucí k objednání
10.1. K uzavření smlouvy mezi provozovatelem a zákazníkem dojde poté, co zákazník učiní následující kroky v rámci webových stránek provozovatele:
10.1.1. zákazník si vybere službu a zadá své osobní údaje do objednávkového formuláře;
10.1.2. zákazník vstoupí do rekapitulace, kde mu bude umožněno měnit zvolené parametry poskytované služby;
10.1.3. zákazník po stisknutí příslušného tlačítka v dalším kroku zvolí způsob platby;
10.1.4. po stisknutí příslušného tlačítka v dalším kroku bude zákazníkovi umožněna kontrola a případná změna veškerých jim zadaných údajů;
10.1.5. smlouva je uzavřena okamžikem, kdy zákazník stiskne tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“ a doručením potvrzení o objednávce na emailovou adresu zákazníka.
10.2. V průběhu celého objednávkového procesu je zákazník oprávněn libovolně měnit zadané vstupní údaje, a to vždy v příslušeném kroku, k němuž se lze vrátit za užití tlačítka „krok zpět“.
10.3. Spolu s potvrzením objednávky zašle provozovatel zákazníkovi také rekapitulaci učiněné objednávky spolu s těmito VOP a případně dalšími dokumenty.
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Veškerá ujednání mezi provozovatelem a zákazníkem se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky a že sudištěm jsou věcně a místně příslušné soudy dle sídla provozovatele. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.2. Veškeré smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a provozovatelem jsou provozovatelem evidovány v elektronické podobě po dobu nejméně dvou let od jejich uzavření. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována provozovatelem v elektronické podobě a není přístupná. Provozovatel umožní zákazníkovi přístup k dokumentaci vedené u jeho obchodního případu pouze v nezbytných případech na základě písemné žádosti zákazníka.
11.3. Provozovatel není ve vztahu ke zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
11.4. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
11.5. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.
11.6. Provozovatel je oprávněn provádět v přiměřeném rozsahu jednostranné změny těchto obchodních podmínek, s čímž zákazník vyslovuje svůj souhlas. Změnu VOP oznámí provozovatel zákazníkovi alespoň 30 dnů před nabytím účinnosti této změny společně s oznámením, kde se lze s novým zněním obchodních podmínek seznámit. Nesouhlasí-li zákazník s novým zněním VOP, je oprávněn smlouvu s provozovatelem vypovědět, avšak v takovém případě mu nevzniká nárok na vrácení již uhrazené ceny, neboť plnění ze strany provozovatele bylo v plném rozsahu poskytnuto v okamžiku zpřístupnění služby zákazníkovi. Právo vypovědět smlouvu zaniká, neučiní-li tak zákazník alespoň 7 dnů přede dnem nabytí účinnosti změny VOP.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 24. 4. 2025.
Obchodní podmínky • Produktové podmínky Plantisi AI • Zpracování osobních údajů • Nastavení cookies
Nerudova 198/36, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 53103
© NamnožTo.cz